...

ลz élєт ลмiяe иεм vágytam . . .

' Úgy érezte, a szíve kiröppen a mellkasából. Olyan volt, mintha papírból vágták volna ki, lassan forgott, majd ellibegett a mesés világba, ahol az álomszép, csodás jövő várt rá . . Tévedett? '

chat.

ennyien vagyunk

Friss topikok

  • blackcurrant: mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!! (2009.11.21. 12:34) 16.rész
  • godaaa: és még nem tudsz mindent .... :D (2009.09.12. 22:30) 4.rész

Linkblog

3.rész

2009.09.11. 22:40 godaaa

Bill Kaulitz. Lilo Steiner. Ágota Schneider. Oliver Hoffman. Tom Kaulitz. Gustav Schäfer. Georg Listing. Jörgen Müller. (régi medezsmentem).Jessica Mayer. Nora Scherzinger. Édespám. Édesanyám. Egy szem hugom.Gábor Gondnai.És Nina Schrempf is akit mindennél jobbn utáltam. 

Mindenki...

Mindenki  kihez valaha közöm volt. Ot álltak.Jó és rossz emlékek. Minden. Összefogtak, jóban voltak, én ennek akkoriban nagyon örültem volna. De így és most, ilyen körülmények közt semmiképpen nem örültem neki. Egy szobában voltam. Körbe álltak engem és néztek. Mereven, szempillantás nélkül. Én nem tudtam ezt mire vélni, félve imbolyogv körbepillantottam. Senki semmilyen érzést nem mutatott. Arcuk feszes volt és komoly. NEm bírtam megmozdulni. Remegett a térdem a félelemtől. Makacsul bámultam a földet. Nem mertem mégegyszer végigpillanatani rajtuk. Olyn megvetően néztek. Majd egyszer csak egy éles hangot hallok. Nevetés. Gúnyos kacaj. Felpillantok nem tudom megállni... Nina Schrempf, nevet rajtam ujjal mutogat. Majd mindenki elkezdi. Kiabálják felém: 'örök vesztes.' Nem bírtam tovább. Könnyeimnek utat engedtem, sírtam rogyadoztam remegtem... Leestem a földre mint egy rongybaba..majd...

Majd... felébredtem.

Körülpillantottam. Minden a megszokott kerékvágásban. Az ágymban fekszek, nyakig betakarózva. A hátamról folyt a víz, a szememet kisírtam. A tegnapi újság ott hevert az éjjeliszekrényemen. Nem vett rá lélek, hogy belelpozzak.

Nagy nehezen kikecmergek az ágyból. Futva rápillantok az újságra amin a volt barátom és a volt barátomnőm mosolyog visszarám. Vágok egy fintort. . Úgy döntöttem, nem olvasom el, nem tépem fel a régi sebeket, amit nagy nehezen összevarrogattam magamnak. Túl fájdalmas lenne.

Megcsináltam a szokásos kávémat, majd a doboz cigimhez nyúltam és indultam az erkélyre. Amikor már békésen a széken ültem azt vettem észre, hogy az újságot bámulom megint. Nemtudom, hogy került a kezembe, mostanában nem emlékszek dolgokra. Olyan mintha folyamat alkohol hatása alatt állnék, pedig nem. Szép lassan kinyitottam az újságot.

5 év alatt 5 össze'vart' sebemet akartam megkímélni az elolvasásától.

De mintha nem én cselekedtem volna. Csak lapoztam, lapoztam, és megpillantottam amit nem kellett volna, és amitől villámcsapásként nyílt szét az egyik sebem.

Egy kép. 2 mosolygós lány, és 2 mosolygós fiú. Egy buliban. . Egy-egy pohár Malibuval a kezükben. Régi kép, nagyjából 7 éve készült. A kép alatt ez az értelmezés állt. ' A bal oldali pár Bill Kaulitz és barátnője, Kata Schmidt. A jobb oldali Lilo Schneider és Gábor Gondnai. '

Eszembe jutott egy emlék. Amit nem akartam, hogy eszembe jusson. 4-en ültünk az asztalnál. Gondatalok voltunk, fiatal tinédzserek. Aznap derült ki, hogy Gábor távoli ugyan de unokatéstvérem. Megünnepeltük. Átrágtuk magunkat a múlton, hogy mennyire utáltuk egymást, és hogy mennyit szórakozott Liloval. (bár az utóbbi fordítva is igaz volt :) ) Majd nagy nehezen de összejöttek. 1 éve alkottak egy párt. Míg mi Billel kis gyenge 1 hónapig jártunk. Szóval ezt ünnepeltük. Viccelődtünk és csipkelődtünk egymáson. Akkor még önfeledten tudtam nevetni. Természetesen Billre néztem, aki mosolyával együtt a kezét a combomra helyezte.

Majd felpillantottam, és mélyet szívtam a cigimből és automatikusan megsimogattam a combom. Alatta egy interjú.

Riporter: Ez a kép amit most megmutattál mikor készült?

Lilo: Egy ócska bulin. Nem volt semmi értelme. Csak a Kata erősködött, hogy menjünk el.

Riporter: És mit szeretnél ezáltal mondani?

Lilo: Hát sokszor csalódhatunk az emberekben.

Ismét egy kép rólam. Ugyanazon a helyen egy másik fiúval csokólózok. De ez teljesen más időpontban volt. Emlékszem erre is, amikor a volt barátomat Olivert ezzel akartam idegesíteni, hogy mással járok, és gyorsan túl tettem magam rajta. Eszembe sem jutott, hogy ezt valaha felhasználja ellenem.

Riporter: És Bill mit szólt hozzá?

Lilo: Csalódott természetesen, rögtön kételekdett Kata szavahihetőségében.

Szemembe könny gyűlt ezt nem hiszem el. Miért? Tovább lapoztam. A második sebem is felszakadt.

Ismét egy kép volt amin, körübelül 15 éves lehettem. Egy buliban voltam Liloval. Ő csinálta a fényképet hisz emlékeztem rá. Mosdóban voltunk, jobban mondva egy wc fülkében mint épp, fehér port szippantok az orromba.

Lilo: ez is azt bizonyítja, hogy milyen életet élt, már 15 évesen. Gondolom sejtitek, hogy a szüzeségét mikor vesztette el...

A cikk folytatódott, de nem voltam rá kiváncsi. Tovább téptem az újságot. és igen, a harmadik sebem is felszakadt. Az összes titkomat,a mit valaha tudott rólam ott virított az újság címlapján. Nem olvastam el. Egyszerűen nem bírtam.

Negyedik oldal. Negyedik sebem is felszakadt. A könnyektől csak foszlányokat tudtam olvasni.

'...és úgyis együtt volt vele, hogy 2 barátnője volt a csávónak, már mondanom sem kell, hogy ez milyen jellemzésre szolgál....egy nő sem tudja elviselni, biztosan tudom, megcsalta...

-EZ hazugság!- üvöltök fel, és tudom hogy senki nem hallja és semmi értelme, majd felvillant, hogy ezt honnan tudhatja, hogy volt ilyen kapcsolatom?

Tovább téptem az újságot. És végem volt. Az ötödik sebből csak úgy szakadtak ki az öltések. Nem bírtam tovább elhajítottam az újságot lekuporodtam a sarokba és csak sírtam ringatózva. Közben ezt hajtogattam:

'eljegyezték egymást...eljegyezték egymást....eljegyezték...

Üvöltve sírtam.

De egyszercsak ismerős illet csapta meg az orrom. Majd egy puha kéz ölelt át, és egy test leült mellém. Nagyon ismerős volt. Azt hittem csak képzelődöm, de mikor megszólalt alig akartam hinni a saját fülemnek.

-Ne sírj, tudod, hogy azért csinálta, mert te is megcsináltad vele ugyanezt- nyugtatott meg a hang. ÉS nem tudtm mitől, vagy milyen okkal abbahagytam a sírást. Felnéztem és alig akartam elhinni hogy kiül mellettem.

-Gábor-ugrottam a nyakába....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csalodniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr551376222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása