...

ลz élєт ลмiяe иεм vágytam . . .

' Úgy érezte, a szíve kiröppen a mellkasából. Olyan volt, mintha papírból vágták volna ki, lassan forgott, majd ellibegett a mesés világba, ahol az álomszép, csodás jövő várt rá . . Tévedett? '

chat.

ennyien vagyunk

Friss topikok

  • blackcurrant: mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!! (2009.11.21. 12:34) 16.rész
  • godaaa: és még nem tudsz mindent .... :D (2009.09.12. 22:30) 4.rész

Linkblog

4.rész

2009.09.12. 22:01 godaaa

Olyan jól esett. Olyannak a karjaiban lenni aki nem szánakozva nézett rám. Végre kaptam egy ölelést, ami melegséggel tölött el. Régen láttunk egymást, jócskán 3-4 éve. Mióta eljöttem Németből.

-Mivan veled mióta...-megakadtam, tudtam, hogy úgy mint én nem szeretek beszélgetni az exekről.

-Semmi- válaszolta néme szomorúsággal a hangjában.

Csend. Nem tudtam, hogy álljak neki bocsánatot kérni. 'sajnálom, hogy közönés nélkül leléptem.' 'sajnálom, hogy belekevertelek az egészbe?''sajnálom, hogy miattam vesztetted el a csajod' 'sajnálom, hogy az unokatesód vagyok, jobbat érdmelnél...'

Nem vettem észre, de az utóbbit hangosan is kimondtam.

- Ha most fiúlennél, behúznék egyet- mosolygott rám- amúgy meg nem tehetsz semmiről. ennek így kellett lennie...talán- az utolsó szót csak mormolta. Talán nem akarta, hogy meghalljam.

-Hogy érted, hogy talán?

-Hát...-habozott, talán tudta, hogy a válasza fájni fog nekem.

-Még velük lehetnénk....

-Igen, de tudod mit menjünk el egy kicsit kikapcsolódni, ne gondoljunk rájuk, menjünk el moziba valahová beü..

Megállt. Talán mert látta, hogy mennyire húztam a szám és nemet bolódattam.

-Mi a baj?

-Talán te nem vetted észre, hogy rólam pletykál a fél világ?

- Figyelj, ne érdekeljen, most mit foglalkozol vele, mindenkinek vannak ilyen dolgai és..

-Igen mindenkinek, de maguknak titokbn, nem úgy hogy az egész világ tudja- kelltem ki magamból, magam sem értem, hogy miért, talán most jött ki az amait magamba folytottam.- ez folyik a csapból, az ablakból a tv-ből, a rádióból, az hogy én mikor drogoztam, mikor vesztettem el a szüzességem, milyen kapcsolataim voltak...stb. ÉS ráadásul miért? miért? mert a drágalátos barátnőm, bosszúból, eldumálta egy pletyka lapnak. És a tetejébe azért kaptak fel ennyire, mert a másik drága kis kincsem a világon Bill Kaulitznak voltam a rohadt barátnője... Utálom az összeset...

-Figyelj Kata- próbált nyugtatni.-Én tu..

-Nem nem tudod. Tudod milyen érzés egy szobában ülni nap mint nap? És az érzés tudod milyen, hogy Bill azt a szöveget lenyomta, hogy nem szeret és van más..Képes volt összejönni a barátnőmmel, akivel nagyon jól tudta, hogy miatta vesztem össze... És elhagyott érte. Kórházba kerültem miattuk. Hihetetlen. És én naív még azt hittem, vele leszek együtt egy életen át...

- Figyelj, Szerinted nekem könnyű, hogy szakítottam Liloval, mert rajtakaptam más fiúval. És azt a mai napig sem értem, hogy miért csinálta...

'bevillant egy kép. Mérges voltam Lilora, mert bekavart akaratlanul vagy lehet készakarva. Bill és köztem.

Aznap összevesztünk Liloval a banda miatt. Pontosan már nem tudom, hoyg miért, de csúnyán összekaptunk. Mikor hazajött, én Bill mellett ültem és sírtam.

- Na mivan msot miért nem a Tomocskád vállán sírsz??- mondta gonosz vigyorral.

Persze az eredménye meg lett. Bill felpattant és kérdőre vont. Persze hiába mondtam neki, hogy nemtudom honnan veszi ezt, meg ez hazugság, az amúgy is gyenge lábakon álló kapcsolatunknak betett. Nem hitt el nekem semmit, már egy ideje. Kapott egy fotót pár nappal ezelőtt, amiben egy kép volt. Tomról és rólam amint ölelkezünk. De semmi extra, megöleltem, mert imádom mint testvért. Megint ökörködtünk szokásunk szerint és valahogy jött. A levélben meg ez állt : ' Csalódni fogsz benne.'

És ezmiatt Lilo sikeres beszólása megtette a hatását. Bill nem szólt hozzám, jó pár napig. Persze Tom is mondta neki, hogy nincs köztünk semmi. Úgyvettem észre a testvérének hisz, de amikor velem került egy helyre direkt kikerült. Sokáig tartott míg kibékültünk.

A bosszú nem váratott. Egyiknap Lilonak a szobájában kutakodtam, hátha találok olyasmit. Megislett. Találtam egy képet, a fiókjában, ami ugyanaz volt amit Billnek küldtek. Kétségem sem volt. Ő küldte a levelet is. Itt szakadt meg nálam a barátság. /Nem is sejtve, hogy mindkettőnket férevezették, de majd később kiderül, az igazság :) /

Elintéztem amit akartam. Gábor miattam szakított Liloval. Persze ezt unokatesóm elől a mai napig titkolom, hisz ha megtudná... ELveszíteném. . . .Igen a fiút, akivel látta Gábor, én Küldtem rá a 'barátnőmre, csak annyi volt, látta ahogy csokolóztak, azt már nem amikor Lilo pofán vágta a srácot....

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csalodniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr551378011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

<3...annácska...<3 2009.09.12. 22:17:11

tökjó lett:D először azthittem h ennyire nagyon buzinak állítasz be...:D megcsalom a pasim összejövök a tiéddel miattam szakítotok és utána még ki is tálalok rólad:D aztán nagyot sóhajtottam a rész végén :D

godaaa 2009.09.12. 22:30:38

és még nem tudsz mindent .... :D
süti beállítások módosítása