...

ลz élєт ลмiяe иεм vágytam . . .

' Úgy érezte, a szíve kiröppen a mellkasából. Olyan volt, mintha papírból vágták volna ki, lassan forgott, majd ellibegett a mesés világba, ahol az álomszép, csodás jövő várt rá . . Tévedett? '

chat.

ennyien vagyunk

Friss topikok

  • blackcurrant: mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!! (2009.11.21. 12:34) 16.rész
  • godaaa: és még nem tudsz mindent .... :D (2009.09.12. 22:30) 4.rész

Linkblog

5.rész

2009.09.14. 12:58 godaaa

- Te hülye vagy?? itt? -néztem körül. Egy üvegházban, növények között 50 fokos melegben voltam Billel.

-Miért ne- vigyorgot rám. Majd nekem esett. Csókolgatta a nyakam, a számat majd szétharapta. Ezért két csók között szabadultam ki az öleléséből.

-Bill te hülye vagy- most már én is nevettem- mivan ha lebukunk? és meglátnak? Elvileg ez egy üvegház az állatkert kellős közepén.

- Mivan akkor, két szerelmespár nem bírt magával- vigyorog eszeveszetten.- Amúgy meg ezt nézzd- majd egy kulcsot villantott meg a kezében.

-Ezt te hogy...

-Ne ezzel foglalkozz gyere már ide...egy idő után felfog tűnni mindenkinek, hogy nem lehet idebejutni.

Körbenéztem. Egy izgalom nem árt ugye? Növények közt, a szerelmeddel, üvegházban szeretkezni?? Miért is ne? Már róla is folyt a víz és rólam is és még nem is értünk egymáshoz...  Végignéztem rajta. Fekete trikóban volt, és egy egyszerű farmerben. Egy izzadságcsepp végigfolyt a homlokán le az arcán, végig követtem az útját. Nem bírtam én sem magammal. Éreztem, hogy lassan beadom a törölközőt, de mégiscsak felvillant. Efgy üvegház. Meleg. Bogarak. És persze Bill.

-De szívem- mosolyogtam rá, majd kis idő múlva lefagyott az arcomról, mert közel jött és elkeztde lehúzni rólam a lenge nyári kék fölsőmet. Én hagytam mert közben erősen a  monolómra koncentráltam.- Este nem jó, akkor kényelmesebb, az sokkal csábítóbb, izgatóbb, meghitteb, és sokáig tart....

Persze m,ire végig mondam egy szál kékes csipkés melltartóban álltam elötte és a egy miniszoknyában.

- figyelj- suttogását alig hallottam lágy csókokkal halmozott el.

- ez ugyanolyan, kényelmess...-mutatott egy padfele, ami arra szolgált hogy az éppen arra nézelődök lejutdjanak ülni arra. NMEm pedig arra, hogy...

- ez is ugyanolyan csábító- lehelt egy puszit a kulcscsontomra.

-ez nekem izgatóbb...-milliónyi csók a mellemen pihent meg-  gondolg végig, extrém hely senki más mi csak a növények...

- és eléggé meghitt is...-megint két csók között. egyszer az egyik mellemen utánna meg a másikon időzött el. és csak rajtunk áll hogy meddig tart.

NEm bírtam tovább az ellenállásom csődöt mondott. Az érzéki száját magahoz ráncoltam és ízleltem... Ízleltük egymást...

Felkapott két kézzel vitt a kiszemelt padhoz. Útközben a szoknyámat lefejtette rólam. Leültet a padsra én az ölébe ültem. Lehúztam róla a fölsőjét, és végig simíttottam, ksi izmain. Elmosolyodott, tudtam, imándja ha a mellkasát puszilgatom. Hát elkezdtem...

Erre valami elkezdte nyalogatni a nyakam furcs volt majd hátrafodultam, elkapott az ideg, mert már igencsak megkívántam Billt.

Nagy esés. Legurulok az ágyamról.

Felébredek.

Egy Nyávogás a derekam alól.

Hallom ahogy mormogok.

Nyílik az ajtóm.

Egy kutya ront be, hatalmas állat.

Rám támad, mert érzi a macska alattam van.

Majd besétál az ajtón, Maga Mr. Kaulitz....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csalodniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr1001380948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása