...

ลz élєт ลмiяe иεм vágytam . . .

' Úgy érezte, a szíve kiröppen a mellkasából. Olyan volt, mintha papírból vágták volna ki, lassan forgott, majd ellibegett a mesés világba, ahol az álomszép, csodás jövő várt rá . . Tévedett? '

chat.

ennyien vagyunk

Friss topikok

  • blackcurrant: mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!! (2009.11.21. 12:34) 16.rész
  • godaaa: és még nem tudsz mindent .... :D (2009.09.12. 22:30) 4.rész

Linkblog

8.rész

2009.09.21. 13:08 godaaa

Bill előttem áll.

Magához rántott.

Mélyen ülő, barna szemével néz rám.

Kezei a derekam közé kulcsolódtak.

És az én kezem? Idétlenül lógott a testem mellett.

-Bill ezt nem kéne- szólaltam meg rekedtes hangon.

-De kéne- éreztem lehelletét a számon. Fimon friss mentolos lehellete volt.

'mit képzel ez magáról?

1. van barátnője.

2. eldobott magától, mint egy agyonhasznált koszos rongyot.

3. az egész világ őálltal utál, undorodik szánakozik irántam.

-Nagyon is nem kéne- mondtam ismét rekdet hangom. hosszasan megköszüröltem a torkom- menj innen!

-Miért? Talán találtál mást?- harag villant a szemébe- ó mit is hihettem, megállsz nálam? ő hát miért? ugye nem jelentettem neked semmit. csak kihasználtál a pénzem, a hírnevem miatt..

-én???- most már én is elvesztettem a türelmem- én voltam az aki nem látogatott meg a kórházban? én voltam az aki otthagyott a barátodért? mondd csak én??

-te tehetsz mindenről- szinte már gyűlölközve nézett rám.

'hova lett az a mosolygós szempár akire az előbb néztem' Éreztem szememet elfedi a sűrű homály.

-jajj Kata- mordult fel- mit játszoe itt a mártírt...ne mondd hogy nem volt barátod mostanába. szxeltél sokmindenkivel ugye?-végigmért- hisz nem, arról voltál híres, hogy 2 napnál tovább kibérod szex nélkül.

Nem tudtam megszólalni. Lesokkoltam. Hogy felktételezhet rólam ilyet? Hisz mióta eljöttem tőle, senkim sem volt. És a szex? eghyáltalán nem hiányzott.

Merengésem a telefoncsörgése ébresztette fel.

.................

*Gábor itt áll előttem. *Lilo itt áll előttem. *5 év telt el azóta..*5 élve már*

Ha egy gondolat olvasó lett volna aközelben valószínűleg egy jót kacagott volna. Hisz a lány és a fiú csakl egymás mellett álltak és nézték egymást,  közben ugyanarra gondoltak...

- Miért csináltad?- szóélalt meg Gábor bánatos hangon.

- Hogy hogy miért? Hisz Ágotával megcsaltál nem?Ne tetsd magad!-kiáltott rá hisz a srác szemeit düllesztette.- Tudok mindnet... Kata húgod beszámolt...

- Te csaltál meg engem!- üvöltött vissza a fiú- Végignéztem... Láttam ahogy csókolózol azzal a buzival. Kata is látta.

Majd ott hagyta Lilot. Elment valahova. Ő sem tudta, hogy hova, csak elment.

Lilo sem tétovázott tovább elment.

A gondolat olvasó most mély gyűlöletet érzett volna irántam. Hisz ő már tudta, csak én állhatok a hátterek mögött. Hisz. "Kata látta.' 'Kata mondta"... De a két fél észresem vette, hogy majdnem lebukhattam volna a mélységes titkommal.

..................

Szitkózodva kerestem a csörgő mobilomat. Billt faképnél hagytam. Ő ott állt az ágyam szélénél, és várt.

A kijelzőn Maci név díszelgett. Hisz ha Bill látta volna, valószínúleg nekem esett volna.

- Tessék?- valahogy észresem vettem de kihangosítottam, a telefont...

- Nah szia a hercegnőm! Útban vagyunk hozzád...

Megfagytam. Bill hallotta. És kine értené félre a félreérthetetlent.  Hártanéztem, falfehéren.

Bill ott állt. Úgy láttam mintha szeméből egy könnycsepp csordult volna ki. Kezéből kiesett a fénykép. Amit még anno adtam neki, mielőtt szakítottunk volna. Odamentem felvettem. Egy könnycsepp az én szememből is kicsordult.

*magtartotta...megtartptta..megtart..

-Hahóóó kicsilány ottvagy??- szólított meg Tom.

-Igen.Mikor értek ide?

-1 óra.

Megsemmisültem. Bill szeret még. De Tom jön. A kis világ amit annyira építgettem a szívem köré összetört.

Billt szeretem. De akkor szerintetek miért, Maci volt a kijelzőn, mikor Tom hívott. Isnetem Ágota is jön...

Ebben az életben mindenki játszik.

Lilo, Gáborral, és Billel.

Én Tommal és Bille.

Ágota??? Ő Tommal és Gustavval is...





 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csalodniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr771396761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása