...

ลz élєт ลмiяe иεм vágytam . . .

' Úgy érezte, a szíve kiröppen a mellkasából. Olyan volt, mintha papírból vágták volna ki, lassan forgott, majd ellibegett a mesés világba, ahol az álomszép, csodás jövő várt rá . . Tévedett? '

chat.

ennyien vagyunk

Friss topikok

  • blackcurrant: mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!! (2009.11.21. 12:34) 16.rész
  • godaaa: és még nem tudsz mindent .... :D (2009.09.12. 22:30) 4.rész

Linkblog

16.rész

2009.10.30. 18:58 godaaa

Hogy hangolódj rá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ziháltak. A levegő párájától és a rájuk vetődő langyos hullámoktól ziháltak. Egymással szemben ültek még. Igazság szerint a zihálás a futás miatt keletkezett. Mikor a lány kézen fogta a fiút egy szikla felé futott vele. Bámészkodójuk nem igen akadt, mivel akkora már a nap helyét a hold váltotta fel. Fényesen ragyogott, és rávílágított a két zihálóra.

Látni engedte, mikor a lány egy légy kacaj kíséretében eldobta a polóját. Nem foglalkozott, vele hogy az belerepült a tengerbe a habok közé. Napbarnított testén, a hold különös táncot rájt. Fehér melltartót viselt, így különösen feltűnő volt, hamvas bőre. Köldökében meg-meg csillant valami. Egy ékszer lehetett, csillag formájú, amely tökéletesen egybeillet, a fiú alhasán lévő tetoválásával.

Ezekszerint, minketten poló nékül álltak egymással szemben. Minkettőjük szemében eszeveszett mohóság lakozott. Mohón falták egymás felsőtestét. Úgy csináltak mintha ez lenne az első alkalom rá. A lány egy bájos és kihívó mosoly kiséretében, kigombolta, majd szép lassan levette magáról, a nadrágját.

A fiú felpattant, talán elkattant nála valami. Szempillantás alatt megvált a saját nadrágjától. Így hát fehér betűkkel 'Calvin Klein' felíratú boxerben állt a mosolygós lány elött. A boxer engedni látta, hogy elöl igencsak kiemelkedett. Mikor a lány ezt észrevette, egy göndör kacaj kiséretében, hátatfordított, majd a hullámok közé vetette magát.

Közben.

A repülő mosdója előtt, egy lány ácsorgott. Nem arra várt, hogy rá kerüljön a sor. Nem. Idegesen járkált fel-alá. Késett. A repülő min üllt, most fél óra késében volt.

Idegesen beletúrt hullámos vörösesbarna hosszú hajába,kicsit megrázta és hátradobta. Barna szeme leföl cikázott az utasokon. Mindenkire haragos volt abban a pillanatban.

Hissz annyira várta ezt a pár napot, mikor a kedvesével lehet. Ő már várta. Pár perce beszéltek telefonon, mikor elment a térerő. Megbeszélték, hogy hol találkoznak, de mikor arra került a sor, hogy az időt beszéljék meg pityegett kettőt a telefon.

-francba- suttogta maga elé a lány.

Majd dühösen visszacikázott a helyére.

A víz körülölelt. Magam sem tudtam mi ütött belém, hogy a hullámok közé ugrottam, de abban a pillanatban élveztem.

Kiváncsi voltm Bill mikor ugrik utánnam, mert nem a vízbe ugrásairól volt híres. Egyenesen rettegett attól, hogy magától vízbe vesse magát.

De mikor felértem a víz tetejére, nem láttam, hogy ott állt volna a sziklán.Hurrá ez itt hagyott. És mikor kezdtem volna kimászni a cirógató vízből, egy gyengéd kéz ölelt körül.

-Azt hitted ennyivel megúszod??- suttogta cinikusan mégis őrjítően szexin a fülembe.

Azzal mgávl ragadott. Le a víz alá, hol az gyengéden ölelt körül minket. ruhát már nem is éreztem magamon. Csak Bill kezét, amint újra és újra felfedezésre indul a testemen. Persze én is tapógatóztam.

Néh néha felbuktunk levegőért. De a víz ami odalent körül vett, szinte szerelmesen búgta az imákat fülünkbe.

Éreztem Bill már nem bír magával. Természetesen megtörtént. Magáévá tett, ahogy ígérte. De ijedt, soha életemben nem éreztem, a víz cirgatása, Bill ölelése és csókjai. Lelkemben új fényt gyújtottak újra elkezdtem remélni...

Pár órával később, Bill ingében és egy vízásztatta rövidnadrágban, battyogtam mellette. De ahogy ő nézett ki.

Nem volt rajta felső, mert én azt kellően lenyúltam tőle, mivel az enyémet isten tudja, hova dobta. A farmerja, vízes volt, de annyira, hogy mégha 6x beraktunk volna centrifúgázni se csurgott volna ki.

A haja volt a legérdekesebb és a legviccesebb, amin fél órája nevettem. Bár az utóbbi 10 percben már rá nézni sem mertem, mert már eléggé morgott, hogy ilyen szívtelenül kinevetem szegényt.

Televolt moszattal, algával és különbőző növényekkel. Jó az én hajam sem volt különb de ő....

Ráadásképpen, miközben jöttünk a hotel felé egy adag homokot a hajába kentem.

Szóval azóta megsem merek szólalni meg ne is tudok, mert annyira megkergetett, hogy levegőt sem kapok.

De nem bírtam ki ránéztem. Ahogy megláttam az egész fiút, szakadt belőlem a nevetés.

-Kata- szólt rám kicsit hangosan, de mosoly bújkált a fejében- na várj csak.

Elkezdett kergetni. Szerencsére a hotel elött voltunk már. De a nagy futásban nem figyeltem.

Még érzékeltem, hogy egy olyan magas mint én, vöröses hajú csinos lány áll előttem, akit pont abban a pillanatban döntöttem fel. Ő hanyatvágódott én meg rá.

-bocsánat..izéé...ne haragudj- kedztem el babakék kabátján levő homokot leporolni mikor...- Dia.

-Kata.

A hugom volt. Aki Németországban lakik, és kit nagyon ritkán láthattam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csalodniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr181487382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blackcurrant 2009.11.21. 12:34:54

mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!!
süti beállítások módosítása