...

ลz élєт ลмiяe иεм vágytam . . .

' Úgy érezte, a szíve kiröppen a mellkasából. Olyan volt, mintha papírból vágták volna ki, lassan forgott, majd ellibegett a mesés világba, ahol az álomszép, csodás jövő várt rá . . Tévedett? '

chat.

ennyien vagyunk

Friss topikok

  • blackcurrant: mikor lesz újjabb rész?? Már hetek óta várom. Nagyon jó a sorozat!! (2009.11.21. 12:34) 16.rész
  • godaaa: és még nem tudsz mindent .... :D (2009.09.12. 22:30) 4.rész

Linkblog

15.rész

2009.10.29. 23:18 godaaa

Hol volt hol nem, messzi tengereken túl, hideg és éhínségen túl, pár határon túl, az Ibizai tenger partájánal, a nap lenyugvó légtere előtt állt egy fiú és egy lány. Mezítlább álltak a tenger bemenetelénél. A tenger örömest csókolgatta bokájukat. A nap lemenő sugarai szerelmesen körülfonta őket.

A fiú és a lány számára nem élt a külvilág. Abban a percben csak egymásnak éltek, és a naplementének. Édeskés és lágy csókókat adtak egymás vörösben izző éhes szájukra.

Egy kis idő múlva lustán elindultak a part mentén. Mosolyogtak egymásra néha meg meg álltak. A lány az egyik kezében lóbálta papucsát, ezzel is jelezte, hogy mennyire boldog.

De ekkor jöttem a képbe én. A rossz Kata. A folyamat agyalós és depis Kata.

Még mindig nem hittem el, hogy itt vagy Ibizán Billel 4 napig. Hisz 2 nappal ezelőtt még egy korláton csüngtem és egy fekete rózsa után akartam ugrani. Ez csak egy álom. Felébredeek, és ezt mind az esés közben képzeltem. Igen földet érek és végre távozok.

Gondolataimból életem értelme szakított ki.

-Mi lenne-búgta a füllembe, olyan volt mint ha egy lágy tavaszi szellő megcsiklandozta a fülem- ha itt és most magamévá tennélek.

Köpni és nyelni sem tudtam. Sejtettem, hogy a 4 napban nem fogjuk eljátszani, a pap és apáca szerepét, de ez hirtelen jött.. Villámként átsöpört rajtam. A fülledt és párás idő ellenére ami körülvett minket, rázott a hideg. Felizgultam. Képtelen voltam nemet mondani. Olyan őszintén és szexin nézett rám.

Megragadtam a karját és egy sziklapart felé vezettem, ahol nem várt más minket, csak a nyílt óceán, és egyszikla, mire némely szakaszokban felcsapódik a víz...

SAJNÁLOM!MÁRA ENNYI TELLETT KI TŐLEM.CSERÉBE HOLNAP DUPLA TRIPLA RÉSZ LESZ!!ÍGÉREM. SZERI MINDENKINEK! KÖSZÖNÖM AZT A SOK OLVASÓT!ÉS HOGY ENNYIRE LELKESEDTEK A BLOGOMÉRT. HA VALAKI SZERETNE SZEREPELNI BENNE.CSAK NYUGODTAN ÍRJON, AKÁR CHATBE, DE EMAILBE IS MEGTESZI. SŰRGŐS LENNE. MERT PÁR VENDÉG SZEREPLŐ JÓL JÖNNE. ÉS GONDOLOM JOBBAN ÉLVEZITEK HA TI IS BENNE VAGYTOK :) HA GONDOLOD ÍRD LE HOGY NÉZEL KI, STÍLUS MEG AMIT GONDOLSZ. JAA ÉS NÉV FELTÉTLENÜL  KELLENE. DE AZT HISZEM DIJJA ÉS TINCIT FELTÉTLENÜL BELEÍROM. :)

godaaa@citromail.hu  AZ EMAIL!

PUSZI MINDENKINEK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csalodniakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr661485444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása